Zanim zaczniesz tworzyć produkt, musisz wiedzieć, komu chcesz go sprzedać. Określenie grupy docelowej na wczesnym etapie projektu nie tylko ułatwia projektowanie oferty, ale także czyni komunikację marketingową bardziej trafną i skuteczną. Ten workbook da Ci solidne fundamenty, na których będziesz mogła zbudować swój biznes online oraz przeprowadzić kampanie sprzedażowe, które przynoszą rezultaty.
Cześć! Jestem Izabela,
specjalistka od kampanii sprzedażowych. Na co dzień pomagam przedsiębiorczym kobietom rozwijać ich biznesy.
Posiadam 14-letnie doświadczenie w sprzedaży, co pomaga mi w skutecznym prowadzeniu firmy i w dzieleniu się swoją wiedzą z innymi. Dlatego wiem jak ważne jest określenie grupy docelowej, aby osiągnąć sukces w biznesie.
Zaczęłam swoją karierę jako wirtualna asystentka, zdobywając cenne doświadczenie i umiejętności w obszarach takich jak WordPress, WooCommerce, automatyzacja biznesu, newslettery i strategie działań.
Copyright © 2023 Izabela Obidzińska Polityka Prywatności Regulamin